Szállítás és fizetés
Bruttó rendelési érték | Házhozszállítás | GLS csomagpont | GLS csomagautomata |
---|---|---|---|
Bruttó 19 999 Ft alatt | Bruttó 1790 Ft | Bruttó 1790 Ft | Bruttó 1790 Ft |
Bruttó 20 000 Ft felett | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a házhozszállítás. Nincsenek rejtett költségek!
Csomagszámot kiküldjük emailben vagy elkérheti a hello@vikinghsop.hu email címen.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 48 órán belül szállítja ki a termékeket.
A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is elkérheted:
(+36705318194, hello@vikingshop.hu)
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt (sajnos szintén nem tudjuk garantálni), amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Mindenképp 2 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagod.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre „vaktában” nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.
GLS Csomagpont / Automata
Hogyan működik?
- Kiválasztod az automatát a pénztár szállítási módok lépésében.
- Leadod a rendelést.
- Ha csomagautomatába kérted, kapsz SMS-ben egy nyitókódot.
- 2-3 napon belül megérkezik a zsákmányod a csomagpontba / csomagautomatába.
- Ezt követően 5 napod van átvenni az érintett csomagpont nyitva tartási idejében. A csomagautomaták többsége pedig 0-24 elérhető.
- Odamész és beírod a nyitókódot az automata érintőképernyőjén.
- Kifizeted (ha még nem tetted) és evezhetsz új vizekre. Fontos: az automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni.
Fizetési lehetőségek
Minden egyes vásárlásról természetesen számlát állítunk ki. A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső („bruttó”) árak. Áraink 27% áfát tartalmaznak.
A megrendelt termék(ek)et a velünk szerződött futárcég, az GLS kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.